2024 Yılında Gucci Zor Durumda, Hermes İse Yükselişte
Lüks markalar için zor bir yıl olan 2024'te, analist Luca Solca, Gucci ve diğer markalar için kötü bir yıl olarak nitelendirdi. Ancak Hermes ise bu dönemde liderliğini güçlendiriyor.
Yayınlanma:

2024 YILI HERMES İÇİN BAŞARILI BİR YIL OLDU
Hermes, 2024 yılını başarılı bir şekilde tamamladı ve büyük bir büyüme sağladı. Satışlarını yüzde 13 artırarak 15.2 milyar euro ciroya ulaşmayı başardı. Faaliyet kârı 6.2 milyar euro olarak açıklandı ve net kârı ise 4.6 milyar euro oldu.
BAŞARILI PAZARLAR VE ÜRÜN GRUPLARI
Hermes, Asya pazarında yüzde 7 artış göstererek büyük bir başarı elde etti. Aynı zamanda deri ürünleri grubunda yüzde 18, hazır giyim ve aksesuar grubunda yüzde 15 büyüme sağladı. Parfüm ve güzellik ürünlerinde yüzde 9 artış yaşanırken, saat segmentinde ise yüzde 4'lük bir gerileme oldu.